podium - et diskusjonsforum

Velkommen til vårt diskusjonsforum på groove.no - vi håper dere vil trives!

Forummeny
.Profil   .Registrer   .Brukere   .Grupper   .Hjelp   .Søk    .Logg inn  

Trommeslager søker band/personer

[Nytt tema]   [Skriv svar]    Forum hovedside -> Spille sammen?
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
fredaern@hotmail.com
fersk

Ble Medlem: 11 Okt 2015

Innlegg Tittel: Trommeslager søker band/personer Svar med Sitat

Jeg er en trommis på straks 40 år som søker band eller å starte opp nytt band. Jeg har mange års erfaring bak trommesettet. Jeg har akkurat avsluttet forholdet til mitt tidligere band, det siste jeg gjør med dette bandet er en releasekonsert vi skal spille 23 Oktober hvor vi slipper debutskiva vår. Sjangeren jeg brenner for er metall, men ønsker ikke å spille Black Metal. Jeg har et eget helt topp øvingslokalet i Fredrikstad hvor jeg ønsker å bli værende. Dette er et helt nytt lokale på ca 40 kvm, men det er ikke dyrt der. Jeg er en ryddig og engasjert person som brenner for hobbyen min. Jeg søker personer som er engasjerte og som brenner for det dem driver med. Alder er forsåvidt ingen hindring,men du bør ha sluttet med bleier og ha orden på økonomien,samtidig være voksen nok til å vite hva du ønsker å drive med. Høres dette intr ut så er det bare å ta kontakt på mail: fredaern@hotmail.com eller tlf 90918204
11.10.15 07:50
Til Toppen
fredaern@hotmail.com Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Vis Innlegg fra:   
[Nytt tema]   [Skriv svar]    Forum hovedside -> Spille sammen?
Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer
Du kan ikke svare på temaer
Du kan ikke endre dine egne innlegg
Du kan ikke slette dine egne innlegg
Du kan ikke delta i avstemninger